Известие

Collapse
No announcement yet.

презарежда ми динамото!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • презарежда ми динамото!?!?!?

    от скоро колеги имам следния проблем:
    паля нормално,след това започва да ми примигва таблото,дисплея на километрите,плафона
    вчера с един приятел замерихме динамото и показа 19/А
    като за нормално нещо ми се върти 14/А или се бъркам??
    и може ли това презареждане да е в следствие на на някое от релетата,и на кое по точно,или трябва да сменям динамо?




    благодаря предварително!!

  • #2
    Не знам какво сте мерили, но трябва да е V. При нормално работещо динамо стойността е 13,7-14,4 на празен ход. Ако е 19V е много, проблемът е в диодния блок на динамото. Не се ремонтира, сменя се.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Имаш предвид 14 и 19 V.
      Нормално 14 +/- 0,4 V.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        миналата година на 1на колежка и гръмна акумулатора в движение от това.

        Comment


        • #5
          да,за V става въпрос,моя грешка!!!

          сменя се само този диоден блок,или се сменя цялото динамо??

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от TRILL-KILLER Покажи съобщение
            да,за V става въпрос,моя грешка!!!

            сменя се само този диоден блок,или се сменя цялото динамо??
            Може би само реле-регулатора.

            Comment


            • #7
              Колега, при презареждане (ако реле-регулатора е здрав) най-вероятно е изгорял накой от "малките" диоди, които подават напрежение към реле-регулатора. Те са три броя и са в общ корпус (блокче) - от едната страна има три извода от другата един. Проверяват се с мултицет, като предварително се откачи самостоятелния извод.
              Alfa Romeo 146 1,6 TS 88kW 2000 г.

              Comment


              • #8
                първо проверяваш регулатора. ако не е той, сваля се алтернатора и на специалист да ти смени диодния блок и четките и да види как са лагерите,освен ако не можеш да се справиш сам.
                точка

                Comment


                • #9
                  Дай да се намеся и аз,че забъркахте кашата!
                  Колега,Сваляш динамото.Сваляш и релерегулатора.С уреда на положение,където има нарисуван един диод мериш на маса и изходния плюс.Трябва да имаш в едната посока над 1000 ома,а в обратната посока безкрайност.Тоест да не ти отчита нищо.По същия начин мериш и малките диоди,за захранване на регулатора.Тях можеш да ги премериш от клемата,в която влиза тънкото кабелче от лампата на таблото или от пластинката,която опира в регулатора.Съветвам те да мериш и от двете места пак на маса.резултата трябва да е горе-долу като на глемите диоди.Тоест над 1000 ома.След това на скала 200 ома,мериш на пръстените на ротора.Трябва да имаш съпротивление в порядъка на 3-7 ома.Ако е по-малко е заминал ротора и само със смяна на регулатора няма да се оправиш.Ще изгори пак.
                  Това са замерванията на динамото.Ако на плюсовата клема на динамото имаш под 1000 ома,примерно около 600 ,това означава,че е изгорял диод .Ако е на малките диоди под 1000 ома е малък диод.Ако е и на двете места,по-вероятното е да е изгоряла,най-често окъсила ,статорна намотка!
                  Успех!
                  И първо се убедете , че батерията на уреда не се е скапала,защото като се изтощи , показва на волтметъра по-високи стойности.
                  Last edited by mordohy; d.m.y г., 10:11. Основание: Добавка!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    благодаря на всички за помощта!

                    Comment


                    • #11
                      Да ама не казваш какво стана!!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        еми отказох се да го правя,отидох до моргата и взех ''нов'' алтернатор

                        Comment

                        Working...
                        X